Aquaman je nejlepší marvelovský hrdina

Tento nový snímek vytvořený na základě komiksu od Marvel vás od začátku vtáhne do děje. Krásné australské prostředí kde se film natáčel zpříjemní pohodu, kterou od filmu čekáte. Od začátku, kdy mladý strážce majáku najde na kamenitém pobřeží zraněnou královnu Atlantidy, kterou úžasně ztvárnila krásná Nicol Kidman, vezme ji domů, ošetří ji a samozdřejmě se zamilují. Z této lásky podmořské atlantiďanky a pozemského smrtelníka se zrodí mladý chlapec. Který je pozěji na sociálních sítích označován jako Aquaman. Když atlantiďané dojdou na to kde se královna ukrývá tak se ji snaží unést. Následně královna odchází od rodiny nazpět do Atlantidy. Aquaman v podobě skvělého Jasona Momoa bojující za dobro světa cvičí tajně od dětsví s hlavním královským rádcem Vulkem. Jednoho dne zasáhne proti podmořským pirátům, kde si udělá jednoho ze svých úhlavních nepřátel. Ten bude klíčový hlavně v druhém díle. Každopádně i v tomto díle se pokusí Aquamana několikrát zabít. Hlavní příběh přichází na řadu trošku později. Aquaman musí přemoci svého nevlastního bratra a stát se králem Atlantidy. V tom mu dopomůže krásná princezna z vedlejšího království princezna Mera v podání Amber Heard. Aby porazil svého bratra musí najít ztracený trojzubec, který byl ukut z Neptunova trojzubce. Tam opravdové dobrodružství začíná.

Výborně zpracovaný příběh, možná trochu zdlouhavý ale vůbec ne nudný. Obsazení režiséra James Wan byl od Warner Bros velmi dobrý krok. Herecké obsazení a jejich výkony byly na jedničku. Musím zmínit, že výkony Patricka Wilsona a Amber Heard byly vynikající.   Co se týče podmořských scén, které se natáčely všechny na suchu, jsou udělány na výbornou do nejmenších detailů. Kreativita nestvůr a prostředí opravdu ohromí. Jediné co se mě moc nelíbilo byly kostýmy, které sice byly velmi pěkně navrženy ale působily trochu lacině. Také některé bojové efekty se mě moc nepozdávaly, na druhou stranu to vykryly jiné efekty, které p§sobily ohromně. Co se týče příběhu, tak cesta na Saharu a zpět byla velmi podivná. Nikde nebylo ukázáno jak se vrátily nazpět ze Sahary. Tam byl střih opravdu divný. Hudba k filmu byla vynikající, stejně jako veškerá tvůrčí práce všech, kteří pod sebou mají animaci.

Film doporučuju, za mě Aquaman je nejlepší marvelovský hrdina. Tomuto krásnému fantasy dávám 9 bodů z 10.

Hodnotenie: 9/10

Autor: Jakub